Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı edinmek derunin en geniş kullanılan sayısal pazarlama kanallarının tafsilatlı açıklamalarını süflida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en ezelî ve en eksiksiz malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu ulaşım noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak derunin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri sarrafiyearı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine bağlantılar ve yöntem özetler evet da iş özetleri için selen derunerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek yerine açılmasını ve okunmasını elde etmek derunin şayan arz etmek kritik ögönen taşır. Kişiye özel derunerik ve nazarıitibar çekici teklifler iştirakı artırmak dair çok teamüle yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir muvazene yapmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en sarplü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Eğlence ve sondaj derunin video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını video sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C derunerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Videoteyp parsellemek, dâhilğinizi daha zait insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü yön sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur teşvik edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nazarıitibar çekici şekilde arz etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, belirli bir nişane kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Feysbuk hala dünyanın en eke sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün erken aşamalarında B2B azrailları ile destelantı yapmak derunin harika bir yan. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı derunerik türlerine ehil olsa da tümü az çok video/tasvir odaklıdır. Bu nedenle derunerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden kesinlikle iletmek istediğinizi her saat göz önünde bulundurun ve buna gereğince tertip gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği derunin, pazarlamacılar var olan her platformdan en eksiksiz şekilde faydalanmak derunin sayısal pazarlama taktiklerini sürekli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha zait çalışkan kullanıcıevet ehil. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde güdük ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Fakat sosyal medyada başüstüneğu kabilinden mesajlar güdük ve öz olursa tesirli hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf metin derunaziz güdük ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif derunerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece nazarıitibar çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, dâhilğiniz nişane kitlenizin amaç ve nazarıitibar düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme derunin şayan sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, sava bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal sefer kartları kabilinden derunerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm deruneriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, taharri neticelerinda daha yüce sıralarda ve daha kesif görülür, dâhilğinize yoğunluk enseışı katkısızlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna sadıkdır. Web dâhilğinizde eksiksiz araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha zait sözcükten oluşan ifadeler) dökmek SEO’nuzu daha eksiksiz hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme dair daha yüce özetlar katkısızlar. Mürtefi itibarlı üçüncü yön sayfalardan organik bağlantılar elde etmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlantıya mevrut her tıklama derunin ödeme gestaltlır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin derunerik sıkıntısızışlarında manzaralenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), eke yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve destelantı göstermesi derunin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk ulaşım noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çtuzakışmasıyla teşhistabilir. Hatta web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tenasüpını (daha zait tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.